Чатбот #ДійПротиНасильства (@police_helpbot) надає можливість зв’язуватися зі службами поліції, телефонувати на лінію 102, а також містить інформацію про інші гарячі лінії, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, особа може отримати в режимі онлайн безкоштовну правову допомогу. Про це розповідає Катерина Павліченко, заступниця міністра внутрішніх справ.
Катерина Павліченко зазначила, що в період карантину всі підрозділи МВС переведені на посилений варіант несення служби. Правоохоронці продовжують виконувати свої завдання та обов’язки щодо захисту правопорядку. Попри це, у фокусі діяльності правоохоронців незмінно залишається питання протидії домашньому насильству.
«З початку введення карантину кількість повідомлень на лінію 102 щодо домашнього насильства не збільшилася. Однак, ми розуміємо, що це може бути обумовлено низкою факторів. З одного боку, вимушена ізоляція та перебування разом із кривдником в одному приміщені не завжди дає можливість особі, яка страждає від домашнього насильства, викликати допомогу. З іншого боку, зазвичай, постраждалі повідомляють на 102 не при першій ситуації домашнього насильства, а часто це відбувається тоді, коли конфлікт досягає максимальної напруги і існує безпосередня загроза життю та здоров’ю. До цього ще додається невизначеність щодо тривалості карантину», – повідомила Катерина Павліченко.
Читайте також: Угода про співпрацю: як у Броварах допомагатимуть жертвам насилля
Тому МВС і Національна поліція підготували план безпеки, який включає ряд рекомендацій для людей, у яких під час самоізоляції є ризик постраждати від домашнього насильства.
«Ми усвідомлюємо ще й той факт, що умови самоізоляції можуть обмежувати можливості у пошуці необхідної інформації або повідомити екстрені служби про допомогу звичним способом. Саме тому ми створили чатбот у месенджері Телеграм, який допоможе у вирішенні цієї проблеми», –зазначила заступниця міністра внутрішніх справ.
Зокрема, чатбот дає можливість зателефонувати на лінію 102. Також він містить інформацію щодо інших гарячих ліній, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, громадяни можуть комунікувати в режимі онлайн з юристами центрів безоплатної правової допомоги та отримувати юридичні консультації, вказує Катерина Павліченко.
Читайте також:
- Стартувала «гаряча» лінія для постраждалих від домашнього насильства
- Врятувати дитину: про неблагополучні сім’ї, які живуть поряд
- Домашнє насильство: броварські реалії та нове законодавство
- В Україні створюють систему сімейних форм виховання. Охочих закликають долучитися
- Суд відправив під варту «залицяльника», який у маршрутці вдарив поліціянтку в обличчя